Producatorul francez de dermocosmetice Bioderma, prezent si pe piata locala din anul 2008, estimeaza pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri de cel putin 30%, a declarat pentru Wall-Street Eugenia Pirleci, brand manager Laboratoire Bioderma Romania.
“In anul 2009 am avut o crestere a afacerilor de 30%, comparativ cu 2008. Pentru acest an sperantele sunt tot de crestere, de cel putin 30%. Un scenariu optimist ar fi un avans de 50% al afacerilor pentru 2010”, afirma Eugenia Pirleci (foto).
Bioderma a deschis reprezentanta din Romania in anul 2009, compania avand in prezent 13 angajati. Produsele Bioderma sunt disponibile in peste 1.000 de farmacii, cea mai mare pondere in totalul vanzarilor companiei fiind detinuta de reteaua Sensiblu. Gama Sebium, dedicata pielii grase, reprezinta aproximativ 20% din cifra de afaceri a Bioderma in Romania.
Pentru 2010 planurile Bioderma includ incheierea unor parteneriate focusate pe orasele mari precum Bucuresti, Constanta, Cluj-Napoca sau Timisoara.
“Daca anul trecut, in conditiile de piata dificile, ne-am concentrat mai mult pe prescriptor, pe dermatolog, anul acesta vom incerca sa ne directionam atentia spre consumator si spre ultima veriga din lant, farmaciile, prin lansarile de produse, activitatile promotionale si de sampling pe care le vom organiza”, spune Pirleci.
In ceea ce priveste evolutia industriei locale de dermoscosmetice, reprezentantul Bioderma se asteapta la o crestere de circa 15%, fata de 2009.
“Piata produselor dermocosmetice este in continua crestere, inca nu sunt prezente toate brandurile internationale. Ne asteptam ca piata sa creasca macar cu un 15%. Si inainte de criza am avut o evolutie similara”, declara Eugenia Pirleci.
Cu sediul central la Lyon, Bioderma este prezenta in peste 70 de tari, raportand pentru 2008 o cifra de afaceri de 90 mil. euro. In ultim