Catalin Mitulescu a povestit AUDIO-VIDEO despre experienta sa de producator si despre cum se impaca ea cu propria experienta de regizor, dar si-a exprimat si convingerea ca regizorii care fac filme minimaliste nu se gandesc neaparat la public. Producatorul lui „Eu cand vreau sa fluier, fluier” spune ca filmul lui Florin Serban nu e minimalist, ci ca e gandit pentru spectatori.
Asculta interviul cu Catalin Mitulescu
Descarca fisierul audio in format MP3
Iata cateva idei din discutia pe care Catalin Mitulescu a avut-o cu HotNews.ro:
„Cand am luat premiu in 2004 la Cannes (n.red. - Palme d'Or-ul pentru scurtmetrajul „Trafic”) inainte de a ma duce la petrecere mi-au pus o eticheta aurie pe mana. Altii aveau etichete rosii, albastre. In functie de cum era eticheta, te duceai la party-ul la care te intalneai cu tipii de la Miramax sau cu Mihalkov, sau la party-uri mai putin importante. Tin minte ca era un loc foarte frumos de pe plaja, cu multe bucatarii. (...) Asta m-a socat cel mai tare: un stand cu branzeturi in spatele caruia erau vreo zece bucatari, dar la party erau putini oameni si destul de mare plicticseala, de aceea am plecat repede.
M-am simtit foarte bine, dar dupa aceea am simtit un gol, asa. N-aveam cu cine sa ma distrez. (...) Era si Nikita Mihalkov acolo. Am vorbit cu el si i-am explicat ce simt, si mi-a spus ca si el e la fel si ca singura placere pe care o are e cand ajunge in sala si filmul lui traieste. Asta am simtit si eu, ca nu ma intereseaza neaparat sa iau un premiu cat sa am un public cu care sa interactionez intr-un fel. De atunci toate proiectele pe care le-am facut cu Strada Film le-am facut din dorinta de a spune o poveste, de a ajunge la public si de a crea o reactie in public.”Cand eram mai mic, ma duceam cu gagicile intentionat la film pentru ca dupa film e