Inspectorii de muncă recomandă angajatorilor să nu mai vină pe ultima sută de metri pentru a plăti comisionul de administrare a carnetelor. În plus, dacă există posibilitatea, comisionul poate fi plătit prin internet banking sau prin transfer bancar
La sfârşitul fiecărei luni, contabili şi administratorii de firmă se înghesuie pe holurile Inspectoratului de Muncă. Trebuie să depună documente, dar şi să plătească comisionul lunar de administrare a carnetelor de muncă. Unii contabili profită de moment pentru a-şi duce situaţiile de la toate firmele pe care le gestionează, astfel că aceste cozi se prelungesc chiar şi cu 50 de dosare la o singură persoană. Apar nervi şi tensiuni care ar putea fi evitate, dacă angajatorii nu ar mai lăsa această activitate pe ultima sută de metri.
Situaţia s-a congestionat şi mai tare de când 20% din posturile de la ITM au fost restructurate. Acum, doar două casiere se ocupă de strângerea banilor. Tocmai de aceea, conducerea ITM le recomandă braşovenilor să apeleze la metode alternative de plată a comisionului. „În general, angajatorii îşi plătesc comisioanele pe cărţile de muncă, dar avem o problemă cu plata la casieriile instituţiei. Între 20 şi 25 ale lunii sunt foarte mari cozile la casierii, recomandăm angajatorilor să facă plata prin bancă, prin poştă şi prin orice fel de mijloc electronic”, a declarat Bogdan Roman, directorul coordonator al ITM Braşov.
Angajatorii pot vărsa contravaloarea comisionului în contul RO38 TREZ1 35032 XXX0 10613 deschis la Trezoreria Municipiului Braşov, cu menţiunea „Comision, Taxe şi Tarife”.Liv Inspectorii de muncă recomandă angajatorilor să nu mai vină pe ultima sută de metri pentru a plăti comisionul de administrare a carnetelor. În plus, dacă există posibilitatea, comisionul poate fi plătit prin internet banking sau prin transfer bancar
La sfârşitul fiecărei lu