Israel Visel, directorul Cotroceni Park, a strans date de la chiriasi privind vanzarile lunare ale mallului pe care-l conduce, iar primele informatii arata ca cele peste 200 de magazine din centrul comercial au avut in primele doua luni de functionare (noiembrie si decembrie) vanzari de 33 de milioane de euro.
In luna noiembrie, prima de functionare integrala a proiectului, cei peste 200 de chiriasi au avut vanzari de 14 milioane de euro, iar in decembrie, de regula cea mai prolifica luna pentru retaileri, vanzarile au crescut pana la aproape 19 milioane de euro, respectiv o medie de 250 euro/metrul patrat de spatiu comercial inchiriat.
Acestea sunt printre putinele repere de pret pe care un director de mall le furnizeaza in legatura cu magazinele din centrul comercial si arata ca la o medie estimata de ZF la 15 milioane de euro lunar, vanzarile anuale ale unui mall ar depasi 180 de milioane de euro.
Managerul mallului spune insa ca nu are detalii despre cat timp petrec oamenii in mall, in schimb numarul vizitatorilor este monitorizat de camerele de luat vederi de la intrare, "care citesc formele si au o marja de eroare de 5%".
Astfel, Visel spune ca proiectul atrage aproximativ 70.000 de oameni zilnic.
"Consider ca vom continua sa atragem chiriasi din toate zonele Bucurestiului, dar si din orasele apropiate. Deschiderea Sun Plaza va atrage la inceput inclusiv oameni care veneau la noi, dar din 70.000 de oameni, daca traficul va scadea cu 5.000, nu va fi o problema."
Ce spune despre Sun Plaza: "Nu poti compara supa cu carnea"
De altfel, Visel recunoaste ca deschiderea Sun Plaza nu are cum sa-i lase indiferenti pe ceilalti operatori de malluri din Capitala, dar spune ca intre centrul comercial pe care il conduce si Sun Plaza trebuie facuta o distinctie clara, deoarece sunt concepte diferite.
Inaugurarea de maine a pr