O bucureşteancă îl acuză pe patronul unei firme care vinde uşi că produsele pe care i le-a livrat au fost total diferite de cele comandate. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
La jumătatea lunii decembrie 2009, Daniela Faraon a comandat de la magazinul Piovra Business, situat în zona Valea Cascadelor, din Bucureşti, o uşă de exterior şi şase de interior. Însă, când i-a fost adusă comanda, a constatat şocată că unele uşi nu aveau culoarea cerută, iar altele erau alt model.
Patronul firmei a promis că o să rezolve problema, după ce reporterul EVZ a telefonat să afle punctul de vedere al acestuia.
Comandă întârziată fiindcă „ninge afară”
„Am comandat o uşă de exterior Beyler 2200 - culoarea wenge, pe care am achitat-o integral (930 de lei) şi şase uşi de interior, de diferite mărimi, pentru care am dat un avans de 300 lei, urmând ca diferenţa să o achit la livrare. Le-am cerut factură, dar au motivat că o voi primi când or să vină şi uşile”, susţine Daniela Faraon.
Iniţial, i s-a promis că uşile vor fi livrate în termen de trei zile, dar au întârziat pe motiv că „ninge afară”. Uşile au ajuns, în cele din urmă, dar erau altfel decât comandase clientul. Astfel, uşa de exterior avea culoarea nuc şi nu wenge, şi avea altă deschidere.
„În plus, uşile de 60 de cm nu erau toate, n-aveau modelul ales, una era zgâriată, iar mânerele erau şi ele altele decât cele comandate”, se plânge femeia.
După mai multe discuţii, a primit o uşă cu deschiderea corespunzătoare dar de altă culoare. Alte două uşi de interior nu i-au fost aduse nici până astăzi.
„Ne-au schimbat mânerele şi ne-au sugerat să alegem alte uşi în locul celor de 60 de centimetri, deoarece nu mai fabrică acel model. Am zis că nu vreau altceva. Mi-a spus că am o fixaţie cu acel model, iar când i-am zis că pe banii mei fac ce vre