Retailerul de articole si decoratiuni pentru casa Home Brands este primul chirias care a inchis magazinul din cel mai mare mall inaugurat in Bucuresti in urma cu doar patru luni, Cotroceni Park, proiect care numara in total aproximativ 250 de magazine.
"Am inchis un magazin si in urmatoarele luni vom mai inchide cinci-sase magazine. Schimbarea a 10-15% dintre chiriasi in primul an este normala. Unii chiriasi vand excelent, dar altii mai putin bine. Noi ii ajutam, dar trebuie sa se ajute si singuri", a declarat pentru ZF Israel Visel, general manager al mallului. Schimbarile de chiriasi in primul an de functionare a unui mall sunt relativ normale. Astfel, la 18 luni de la deschiderea mallului Baneasa Shopping City, din nordul Capitalei, circa 25 din magazine erau deja inchise. Cotroceni Park este unul dintre mallurile cu cele mai mari chirii, cu o medie de circa 30 de euro/mp lunar, dar in primele luni vanzarile au fost relativ bune, astfel ca in luna decembrie chiriasii au avut in medie vanzari de 250 de euro/metrul patrat.
Retailerul de articole si decoratiuni pentru casa Home Brands este primul chirias care a inchis magazinul din cel mai mare mall inaugurat in Bucuresti in urma cu doar patru luni, Cotroceni Park, proiect care numara in total aproximativ 250 de magazine.
"Am inchis un magazin si in urmatoarele luni vom mai inchide cinci-sase magazine. Schimbarea a 10-15% dintre chiriasi in primul an este normala. Unii chiriasi vand excelent, dar altii mai putin bine. Noi ii ajutam, dar trebuie sa se ajute si singuri", a declarat pentru ZF Israel Visel, general manager al mallului. Schimbarile de chiriasi in primul an de functionare a unui mall sunt relativ normale. Astfel, la 18 luni de la deschiderea mallului Baneasa Shopping City, din nordul Capitalei, circa 25 din magazine erau deja inchise. Cotroceni Park este unul dintre mallurile cu cele ma