Din punct de vedere financiar, divorţul dintre fostul mare tenismen, Ilie Năstase (63 de ani), şi soţia sa are un caştigător cert. O persoană de condiţie modestă pană la relaţia cu “Nasty”, Amalia (34 de ani) a devenit cunoscută în lumea mondenă şi a afacerilor graţie renumelui şi banilor celebrului său soţ.
În prag de divorţ, Amalia a recunoscut că celebritatea soţului ei, Ilie Năstase, a ajutat-o enorm în afaceri: “Am făcut o echipă bună. Eu sunt structurată şi organizată, iar el a venit cu PR-ul specific pe care un nume ca al lui îl poate avea”, a declarat soţia lui “Nasty” într-un interviu acordat revistei Money Expres, admiţând şi faptul că ar fi rămas “o femeie oarecare”, dacă nu s-ar fi căsătorit cu fostul mare tenismen.
Fără «Nasty», ar fi fost «o femeie oarecare»
Amalia a profitat din plin de numele şi de banii soţului ei, reuşind să administreze averea familiei şi să pună pe picioare propriile ei proiecte. Dacă decizia de a se despărţi va rămâne definitivă, actuala doamnă Năstase, o femeie de condiţie modestă înainte de căsătorie, se va alege cu jumătate din avuţia cuplului, estimată la 7 milioane de euro, şi cu perspectiva de a încasa alte zeci de milioane de euro din propriile afaceri, pe care le-a început în cei şase ani de căsnicie cu Ilie.
«Combinaţi» şi la fast-food
Ilie şi Amalia Năstase deţin, din 2007, patru restaurante McDonald’s în Chişinău, a căror cifră anuală de afaceri este de circa 5 milioane de euro. Soţii Năstase mai sunt asociaţi la firma De Silva Intermed, care importă în România băuturi alcoolice.
Fascinată de modă şi de PR
Amalia Năstase a demarat prima ei afacere în 2008, înfiinţând agenţia de PR Eventures, cu o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro. Soţia lui “Nasty” a investit un milion de euro în magazinul Victoria Man, pe care îl va inaugura luna viitoare, dar va deschide şi alte tr