O noua reclama franceza anti-fumat realizata pentru tineri si bazata pe un stereotip pornografic a primit mai multa atentie decat se asteptau creatorii sai.
Criticii insa au sugerat faptul ca ofenseaza bunele moravuri si creeaza o analogie falsa intre sexul oral si fumat, informeaza The New York Times.
Franta a interzis fumatul in cafenele, baruri si restaurante. Cu toate astea, fumatul este in continua crestere in randul tinerilor. Acest lucru a determinat organizatia "Drepturile Nefumatorilor din Franta" sa creeze aceasta campanie.
Sloganul este destul de bland: "A fuma inseamna sa fii sclavul tutunului". Insa, el insoteste fotografii ce infatiseaza un barbat, vazut din lateral, iar in fata lui se afla o tanara, care sta in genunchi cu o tigara in gura. Tigara pare sa iasa din pantalonii barbatului. In alta fotografie, in locul fetei apare un barbat.
Marco de la Fuente, vicepresedintele firmei de publicitate care a creat campania, a spus ca reclamele nu au fost concepute pentru a soca oamenii, ci pentru a trage un semnal de alarma fata de riscurile la care se expun tinerii care fumeaza.
Potrivit Biroului francez pentru prevenirea fumatului, numarul fumatorilor a crescut foarte mult in ultimii ani. Un sfert dintre tinerii de 18 ani fumeaza zilnic.
O noua reclama franceza anti-fumat realizata pentru tineri si bazata pe un stereotip pornografic a primit mai multa atentie decat se asteptau creatorii sai.
Criticii insa au sugerat faptul ca ofenseaza bunele moravuri si creeaza o analogie falsa intre sexul oral si fumat, informeaza The New York Times.
Franta a interzis fumatul in cafenele, baruri si restaurante. Cu toate astea, fumatul este in continua crestere in randul tinerilor. Acest lucru a determinat organizatia "Drepturile Nefumatorilor din Franta" sa creeze aceast