Producatorul de bere Carlsberg a anuntat ca profitul sau operational pe 2009 a crescut cu 18%, pana la 9,39 mld. coroane daneze (1,26 mld. euro), dupa ce au fost inchise o serie de fabrici cu scopul de a reduce costurile, iar distribuitorii rusi s-au grabit sa-si extinda stocurile inainte ca accizele pe bauturi alcoolice sa fie majorate de Kremlin, scrie Bloomberg. Profitul operational de anul acesta nu va creste, in timp ce profitul net ar putea urca cu 20%, potrivit estimarilor realizate de Carlsberg. In Romania, compania este prezenta prin intermediul United Romanian Breweries Bereprod, care comercializeaza marci precum Skol, Tuborg si Carlsberg.
Producatorul de bere Carlsberg a anuntat ca profitul sau operational pe 2009 a crescut cu 18%, pana la 9,39 mld. coroane daneze (1,26 mld. euro), dupa ce au fost inchise o serie de fabrici cu scopul de a reduce costurile, iar distribuitorii rusi s-au grabit sa-si extinda stocurile inainte ca accizele pe bauturi alcoolice sa fie majorate de Kremlin, scrie Bloomberg. Profitul operational de anul acesta nu va creste, in timp ce profitul net ar putea urca cu 20%, potrivit estimarilor realizate de Carlsberg. In Romania, compania este prezenta prin intermediul United Romanian Breweries Bereprod, care comercializeaza marci precum Skol, Tuborg si Carlsberg.