SURPRIZE. Reprezentanţii Turner anunţă că vor aduce în România canalul TNT şi „emisiuni de calitate pentru copii”.
Aflată în România pentru a anunţa un nou set de programe pentru copii, Gordana Duspara Moriarty, vicepreşedinte şi manager general în cadrul companiei Turner Broadcasting System pentru Europa de Est şi Benelux, a declarat pentru „Evenimentul zilei” că doreşte să aducă pe piaţa românească un nou canal generalist din portofoliul Turner, TNT.
Iar pentru copii are ceva mai multe surprize, mai ales că îşi cunoaşte deja foarte bine targetul: în materie de desene animate, copiii români preferă „divertisment-telenovelă”.
EVZ: Aveţi în plan să „localizaţi” Boomerang (dublarea canalului în română şi, implicit, apariţia publicităţii pe post)?
Gordana Duspara Moriarty: M-aş bucura să realizăm acest lucru, dar întrebarea la care trebuie să răspundem înainte este dacă această acţiune ar fi avantajoasă financiar pentru toată lumea implicată.
Există diferenţe majore între ceea ce-şi doresc copiii din România şi cei din Anglia, acolo unde de altfel se gândeşte grila de programe a Cartoon Network?
Ce se observă pe piaţa românească e similar cu ce se observă pe piaţa din Europa de Est, în general. Mai precis copiii rămân copii mai multă vreme. Este greu să fac o generalizare despre copiii din România, când există diferenţe şi între cei din Bucureşti şi cei din Cluj. Dacă ar fi să aleg o diferenţă, ar fi că cei din România preferă mai mult genul de divertisment- telenovelă.
Boomerang va deveni un concurent al Cartoon Network? În condiţiile în care Disney a înlocuit Jetix, vechiul vostru concurent, pe piaţă. Disney se adresează, însă, mai degrabă fetiţelor...
Aceste două canale nu vor deveni rivale. Cartoon Network se adresează unui public ceva mai mare ca vârstă, ca să zicem aşa, adică de la