Dezvoltatorul local de solutii si aplicatii software Zitec va implementa pentru 100.000 de euro o solutie care gestioneaza activitatea interna si clientii Amadeus, grup international ce ofera servicii de rezervare a biletelor de calatorie.
Aplicatia pune accentul pe partea de previziune financiara, o alta componenta fiind oferirea de diverse rapoarte si informatii utile clientilor.
“Aceasta a trebuit sa faca posibila administrarea unei retele uriase de clienti si parteneri cu profiluri si necesitati diferite”, a declarat Alexandru Lapusan, director general Zitec, companie care anul trecut a avut afaceri de 900.000 de euro comparativ cu 1,3 milioane de euro, valoarea estimata initial.
Cifra de afaceri a fost mai mica decat preconizata deoarece contractele o parte dintre contracte au fost amanate pentru 2010 pentru a reduce nivelul de impozitare in avans pe profit, a explicat pentru Wall-Street managerul Zitec.
Anul trecut compania a avut un profit net in jurul a 60.000 de euro (250.000 de lei) fata de cele 126.000 de euro inregistrate in urma cu doi ani.
“Pentru 2010 estimam in mod cert o crestere a personalului si cifrei de afaceri, dar avand in vedere situatia de pe piata precum si modificarile importante in codul fiscal suntem inca rezervati in a face o estimare a acestei cresteri”, a afirmat Lapusan.
El a adaugat ca majorarea echipei de 40 de angajati si a cifrei de afaceri se va face cu realizarea de proiecte interne sau in regim de parteneriat care sa asigure si alte linii de finantare, dar care vor duce la fel ca si in 2009 la reducerea profitului. In prezent conducerea companiei face recrutari, dar Lapusan spune ca selectia se face mult mai atent decat in 2009.
Serviciile cele mai importante pentru businessul Zitec in 2009 au fost cele de solutii software in regim outsourcing pentru strainatate. Anul trecut, aproxim