Cu numeroase magazine încă în curs de amenajare, mall-ul din sudul Capitalei îşi aşteaptă, de astăzi, clienţii. Sursa: VLAD STĂNESCU
Amatorii de cumpărături vor găsi aici 130 de magazine de îmbrăcăminte, restaurante, cafenele şi un cinematograf multiplex.
Noutatea exclusivă a acestui proiect este un tunel, care leagă centrul comercial de staţia de metrou. Încă din primele zile, clienţii se vor bucura de cele mai noi colecţii de primăvară, asortate cu o serie de evenimente muzicale. Asta în condiţiile în care vor reuşi să ignore faptul că muncitorii nu au terminat de amenajat multe dintre magazine, iar exteriorul aduce încă a şantier.
„Sperăm ca la inaugurare să fie deschise pentru public măcar 80% din cele 130 de magazine”, spune Michael Richard, directorul EMCT, dezvoltatorul proiectului. Unii retaileri sunt însă cu amenajările abia la început, astfel că vor avea alte termene de finalizare.
Tunelul, finalizat până la sfârşitul lunii martie
Koton a afişat un banner mare cu deschiderea care va avea loc pe 15 martie, iar cafeneaua Starbucks îşi aşteaptă clienţii abia peste o lună. Printre magazinele întârziate se numără Debenhams, New Yorker, Hervis, Humanic, McDonald’s şi Cinema City, ultimul urmând să fie lansat la 28 aprilie.
Nici celebrul tunel, care ar trebui să-i aducă pe călătorii de la metrou direct în mall prin subteran, nu este finalizat, Michael Richard estimând că se va întâmpla abia „spre sfârşitul lunii martie”. Dezvoltatorii mallului speră să-i atragă pe clienţi în magazinele care vor fi gata.
„Noi am livrat spaţiile la roşu. Ne este greu să-i facem pe retailerii germani să înţeleagă ce înseamnă zilele de 1 şi 8 Martie în România, iar cei români şi-au pierdut din spiritul antreprenorial”, a explicat Richard întârzierile.
Cinema, bowling şi cazinou @N_