Majoritatea dealerilor auto care asigură şi service au solicitat Registrului Auto Român (RAR), în ultimul an, extinderea autorizaţiei de reparaţii şi la alte mărci decât cele pe care le livreză pe piaţă, pentru a acoperi din pierderile cumulate pe segmentul vânzărilor. "Pierderile avute cu scăderea pieţei auto i-a determinat pe aproape toţi dealerii care asigură şi servicii post vânzare să ceară, în ultimul an, extinderea autorizaţiei de intervenţie şi asupra altor mă
Majoritatea dealerilor auto care asigură şi service au solicitat Registrului Auto Român (RAR), în ultimul an, extinderea autorizaţiei de reparaţii şi la alte mărci decât cele pe care le livreză pe piaţă, pentru a acoperi din pierderile cumulate pe segmentul vânzărilor.
"Pierderile avute cu scăderea pieţei auto i-a determinat pe aproape toţi dealerii care asigură şi servicii post vânzare să ceară, în ultimul an, extinderea autorizaţiei de intervenţie şi asupra altor mărci", a declarat pentru MEDIAFAX directorul executiv al departamentului de Certificare Sisteme de Management din cadrul Registrului Auto Român (RAR), Claudiu Ştefănescu.
Dealerii spun că solicitarea de extindere a dreptului de intervenţie şi pe alte mărci este o măsură firească, dat fiind că activitatea de service a devenit principala sursă de venit pentru industria auto.
"În contextul economic actual, activitatea post vânzare reprezintă 80% din veniturile unei reprezentanţe auto. Este normal să ne orientăm după mişcările din piaţă", a precizat pentru Mediafax Nicolae Sorescu, directorul general al dealerului auto Rădăcini Motors, companie aflată pe lista solicitanţilor.
La rândul lor, reprezentanţii Ţiriac Holdings spun că tendinţa clienţilor de a investi întreţinerea autovehiculului a determinat compania să îşi adapteze afacerile after sales.
"Extinderea activităţii de service şi către alte mărci decât