Multe companii din FMCG au tratat pana acum campaniile din mediul online ca pe ”o aventura de o noapte”, lansand proiecte irelevante pe Internet, care nu au reusit sa atraga atentia consumatorului, sustine Grant McKenzie, vicepresedinte de marketing al producatorului de bere Ursus Breweries.
”Campaniile din online aratau ca o aventura de o noapte. Suntem irelevanti in domeniul online. Uneori oamenii vorbesc despre produsele noastre, insa noi nu suntem in conversatie. Lucrurile s-au schimbat. Peste un an voi avea o alta poveste de spus, vom transforma intelegerea si utilizarea instrumentelor online si se va vedea in prezenta noastra pe Internet”, spune Grant McKenzie.
In opinia sa, succesul in marketing in urmatorii trei ani va fi determinat de cat de interesanta este ideea promovata si nu de bugetul alocat.
”Internetul este important intrucat consumatorii sunt deja acolo, este esential pentru eficienta in marketing deoarece ai date. In plus, Romania are o viteza a Internetului mai mare decat in Marea Britanie, suntem pe locul 5 in lume”, afirma McKenzie.
In acest sens, Ursus Breweries se va concentra anul acesta mai mult pe dezvoltarea online a brandurilor din portofoliu, alegand serviciile unei agentii din Marea Britanie pentru realizarea acestui proiect.
Potrivit lui McKenzie, compania a investit in ultimele 12 luni ”poate si 20 de milioane de euro” in campaniile de marketing in zona Europei de Est, inclusiv Romania.