UPC România a continuat anul trecut să piardă clienţi pe segmentul de televiziune prin cablu analog, însă a recuperat câştigând noi abonaţi pe celelalte servicii oferite, iar compania va investi în acest an 124 milioane de lei pentru extinderea şi dezvoltarea reţelei. Investiţiile planificate pentru 2010 vizează extinderea şi dezvoltarea reţelei, prin lansarea serviciului de televiziune digitală în noi localităţi, în primă fază în Valea Prahovei şi Fălticeni, dar şi
UPC România a continuat anul trecut să piardă clienţi pe segmentul de televiziune prin cablu analog, însă a recuperat câştigând noi abonaţi pe celelalte servicii oferite, iar compania va investi în acest an 124 milioane de lei pentru extinderea şi dezvoltarea reţelei.
Investiţiile planificate pentru 2010 vizează extinderea şi dezvoltarea reţelei, prin lansarea serviciului de televiziune digitală în noi localităţi, în primă fază în Valea Prahovei şi Fălticeni, dar şi prin lansarea internetului de mare viteză, se arată într-un comunicat publicat joi de companie.
Totodată, operatorul va deschide în acest an patru noi magazine care se încadrează în noua strategie de relaţii cu clienţii lansată de UPC la începutul anului.
Numărul clienţilor UPC România a scăzut uşor anul trecut, de la 1,263 milioane la 1,249 milioane de abonaţi, însă numărul de unităţi generatoare de venituri (indicatorul RGU) a urcat de la 1,625 milioane la 1,667 milioane, potrivit raportărilor grupului Liberty Global.
12.000 de clienţi noi, în trimestrul 4
În trimestrul al patrulea, UPC România a câştigat 12.000 de noi clienţi şi 30.000 de RGU.Pe serviciile de televiziune prin cablu analog, compania a pierdut peste 160.000 de clienţi în 2009, numărul acestora scăzând de la 998.200 la 837.600, însă compania a recuperat declinul prin creşteri puternice pe celelalte segmente.
Astfel, numărul clienţilor