Publicitatea da semne de "revenire", dupa un 2009 cand totul parea sumbru, iar in politica si economie "aveai senzatia ca vine sfarsitul lumii", crede Felix Tataru, directorul agentiei GMP. El vorbeste intr-un interviu acordat HotNews.ro despre asteptarile sale privind publicitatea in 2010. Afirma ca scandalurile legate de publicitatea de stat au izbucnit intr-un an "cand toata lumea a avut interesul sa faca pe altcineva sa creada altceva". Spune ca televiziunea va creste si ca "e firesc" sa creasca si mediul online. Iar despre campania lui Traian Basescu, in care GMP a oferit servicii de publicitate, afirma ca "a fost cea mai grea campanie. In acelasi timp rezultatul muncii noastre nu pot sa spun ca a contribuit la succes asa cum a facut-o altadata".
Felix Tataru este director general al agentiei GMP, implicata pe partea de creatie in campaniile electorale ale PDL-Traian Basescu din 2009; este presedinte IAA Romania si vicepresedinte IAA Worldwide. El a discutat online, joi, cu cititorii HotNews.ro -vezi Intalnirea online aici
Asculta interviul cu Felix Tataru
Descarca fisierul audio in format MP3
Despre ce face acum GMP dupa anul electoral 2009 si despre evolutia publicitatii anul acesta
La inceput de an avem de lucru destul de mult la GMP, mai e loc. Anul trecut aproximativ 25% din timp ni l-am ocupat cu campanii politice. Avand cam acelasi volum de munca pe clientii comerciali, inseamna ca mai e loc. Suntem acum in doua licitatii.Pe piata de publicitate, "din perspectiva planurilor si a suflului cu care se intampla lucrurile si cum a inceput anul, da, parca e o revenire. E o chestie ciclica: daca anul trecut toate lucrurile erau sumbre - e clar ca a fost o exagerare si toata lumea a fost supusa unui efect de tavalug - acum oamenii au tras linie, sa-si dea seama ca nu a fost atat de rau cat se asteptau sa fie si