Nu mai era suficientă ideea de “calitate superioară”, s-a inventat “calitatea superbă”.
Cum marketingul nu are limite, e clar că vin din urmă “calitatea splendidă”, “calitatea mirifică”, “calitatea magnifică, “calitatea măreaţă”, “calitatea divină”, “calitatea celestă” şi “calitatea dumnezeiască”. Atunci să ne văd pe noi, cumpărătorii! Cum vom alege, de exemplu, între nişte icre cu ceapă de o calitate celestă şi unele de o calitate dumnezeiască, pe care să le mâncăm cu o pâine de o calitate sublimă, bombardându-ne ficaţii cu E-uri de o calitate tulburător de excepţional de înălţător de formidabilă?
Postat pe VoxPublica şi simonatache.ro.
Nu mai era suficientă ideea de “calitate superioară”, s-a inventat “calitatea superbă”.
Cum marketingul nu are limite, e clar că vin din urmă “calitatea splendidă”, “calitatea mirifică”, “calitatea magnifică, “calitatea măreaţă”, “calitatea divină”, “calitatea celestă” şi “calitatea dumnezeiască”. Atunci să ne văd pe noi, cumpărătorii! Cum vom alege, de exemplu, între nişte icre cu ceapă de o calitate celestă şi unele de o calitate dumnezeiască, pe care să le mâncăm cu o pâine de o calitate sublimă, bombardându-ne ficaţii cu E-uri de o calitate tulburător de excepţional de înălţător de formidabilă?
Postat pe VoxPublica şi simonatache.ro.