Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie de pe piata locala, a inregistrat afaceri cu 19,5% mai mici in 2009, pana la 1,055 miliarde euro, dar a avut un obiectiv clar: acela de a readuce pe crestere baza de clienti, dupa o scadere de 1,1% in numarul acestora in primul trimestru al anului trecut.
"Anul trecut am avut un obiectiv clar, acela de a readuce pe crestere baza de clienti, dupa o scadere in primul trimestru al anului. Faptul ca am reusit sa obtinem o rata anuala de crestere de 6,2%, comparativa cu cea din exercitiul financiar anterior, cand economia nu resimtea efectele recesiunii mondiale, este o realizare de care suntem foarte multumiti", a declarat pentru Wall-Street Thierry Millet (foto), CEO-ul Orange Romania.
Astfel, comparativ cu decembrie 2008, compania a inregistrat la sfarsitul anului trecut aproape 10,95 milioane de clienti.
"Cresterea numarului de clienti cu 300.000 in ultimul trimestru al anului este rezultatul ofertelor pe care le-am lansat in ultima perioada. Acestea au atras un numarul semnificativ de clienti inclusiv de la competitori", a explicat Millet.
Din octombrie 2008 si pana la inceputul lunii ianuarie a acestui an, 132.644 dintre romani si-au portat numarul intr-o alta retea de telefonie mobila, Cosmote fiind liderul portarilor, cu 47.283 de clienti care au ales serviciile companiei, urmat indeaproape de Vodafone, al doilea operator de telefonie din Romania, cu 44.279 de numere portate si de Orange, cu 38.763 de portari.
Printre ofertele Orange cu cel mai mare succes se numara noile abonamente segmentate in functie de nevoile specifice ale clientilor (Delfin, Pantera, Fluture si Pinguin), oferta de smartphone-uri, inclusiv iPhone, la tarife accesibile pentru toti utilizatorii, ofertele disponibile exclusiv online si promotiile pentru clientii PrePay.
"Inovatia este modalitatea prin care v