Orange, numarul unu pe piata locala telecom, a inregistrat in T4 2009 venituri de 255 mil. euro, in scadere cu 24% fata de anul precedent, desi compania si-a majorat numarul de clienti pana la aproape 11 milioane. Rezultatele financiare au fost afectate de recesiune, reglementari si de scaderea tarifelor ca rezultat al competitiei de pe piata, spune Thierry Millet, CEO al Orange Romania.
"Evolutia companiei este in conformitate cu planurile noastre intr-un an in care intreg mediul economic a resimtit acut efectele crizei economice", a spus Millet.
La nivelul intregului an 2009, veniturile Orange Romania au scazut cu 19,4%, la 1,05 miliarde euro, de la 1,31 miliarde euro in 2008. Seful Orange spune ca ultima parte a anului, cand compania a schimbat complet oferta de abonamente si a promovat agresiv vanzarile de smartphone-uri, a jucat un rol decisiv in cresterea cu 6% a bazei de clienti.
In ceea ce priveste evolutia profitului, Millet spune ca acesta a scazut in 2009 dupa castigul record de 438 mil. euro din 2008 - cel mai bun an al Orange pe piata locala. "Ne-am mentinut nivelul eficientei, dar profitul a fost afectat de scaderea veniturilor", a spus seful Orange fara a oferi alte detalii.
Piata locala telecom a scazut anul trecut cu aproape 20%, potrivit estimarilor publicate de autoritatea de reglementare in comunicatii.
Orange, numarul unu pe piata locala telecom, a inregistrat in T4 2009 venituri de 255 mil. euro, in scadere cu 24% fata de anul precedent, desi compania si-a majorat numarul de clienti pana la aproape 11 milioane. Rezultatele financiare au fost afectate de recesiune, reglementari si de scaderea tarifelor ca rezultat al competitiei de pe piata, spune Thierry Millet, CEO al Orange Romania.
"Evolutia companiei este in conformitate cu planurile noastre intr-un an in care intreg mediul economic a resimtit acut efectele