Peste 60% din romani sunt avizi utilizatori ai site-urilor de socializare gen Facebook, MySpace sau Twitter, potrivit unui studiu realizat de IAB Europe.
Desi rata de penetrare a Internetului este de numai 32 la suta in Romania, tara noastra este pe locul doi din Europa la accesul site-urilor de socializare, cu 61% din respondenti declarand ca fac acest lucru, potrivit studiului, prezentat pe site-ul IAB Europe.
Pe prima pozitie se afla Ungaria, cu o incidenta de 65 de procente.
De asemenea, romanii, maghiarii si polonezii prefera divertismentul prezentat la televizor sau prin intermediul continutului video de pe Internet, in masura de 49%, in timp ce 44% declara ca asculta radio pe Internet, 31% descarca muzica, iar 27% se joaca online.
Est-europenii petrec cel mai mult timp online, 33% din ei navigand cate trei ore in fiecare "sesiune" online.
In Europa, cele mai multe conexiuni sunt broadband, cele in banda ingusta reprezentand doar 3% din total. In Norvegia, cea mai mare parte a conexiunilor sunt wireless (63%), urmata de Spania (59%) si ajungand la numai 19% in Ungaria.
Peste 60% din romani sunt avizi utilizatori ai site-urilor de socializare gen Facebook, MySpace sau Twitter, potrivit unui studiu realizat de IAB Europe.
Desi rata de penetrare a Internetului este de numai 32 la suta in Romania, tara noastra este pe locul doi din Europa la accesul site-urilor de socializare, cu 61% din respondenti declarand ca fac acest lucru, potrivit studiului, prezentat pe site-ul IAB Europe.
Pe prima pozitie se afla Ungaria, cu o incidenta de 65 de procente.
De asemenea, romanii, maghiarii si polonezii prefera divertismentul prezentat la televizor sau prin intermediul continutului video de pe Internet, in masura de 49%, in timp ce 44% declara ca asculta radio pe I