Chiar daca atat substantivele, cat si verbele sunt folosite in aceeasi propozitie, ele sunt invatate in regiuni diferite din creier, arata un nou studiu.
Acesta ar putea fi motivul pentru care copiii invata intai substantivele si abia apoi verbele, iar adultii reactioneaza mai bine si mai repede la substantive in timpul testelor cognitive, relateaza LiveScience.
In cadrul testelor a fost scanat creierul a 21 de persoane in timp ce acestea invatau 160 de cuvinte noi, substantive si verbe, se mentioneaza in raportul publicat in jurnalul Neuroimage.
Cercetatorii de la Universitatea din Barcelona au observat ca in cazul substantivelor se activa o regiune in creier care raspunde de partea vizuala a lucrurilor, pe cand in cazul verbelor se inregistreaza activitate in doua regiuni, una asociata cu semantica si aspectele conceptuale si o alta ocupata cu gramatica.
Chiar daca atat substantivele, cat si verbele sunt folosite in aceeasi propozitie, ele sunt invatate in regiuni diferite din creier, arata un nou studiu.
Acesta ar putea fi motivul pentru care copiii invata intai substantivele si abia apoi verbele, iar adultii reactioneaza mai bine si mai repede la substantive in timpul testelor cognitive, relateaza LiveScience.
In cadrul testelor a fost scanat creierul a 21 de persoane in timp ce acestea invatau 160 de cuvinte noi, substantive si verbe, se mentioneaza in raportul publicat in jurnalul Neuroimage.
Cercetatorii de la Universitatea din Barcelona au observat ca in cazul substantivelor se activa o regiune in creier care raspunde de partea vizuala a lucrurilor, pe cand in cazul verbelor se inregistreaza activitate in doua regiuni, una asociata cu semantica si aspectele conceptuale si o alta ocupata cu gramatica.