Acţionarul companiei de dezvoltare imobiliară Neocity a achiziţionat, în ultimele luni, discret, un producător de apă minerală şi o firmă de pază şi protecţie. Lista de cumpărături e deschisă. După ce a vândut câteva proprietăţi deţinute prin Neocity Group, cu mult noroc, exact înaintea izbucnirii crizei globale, şi ulterior a sistat două mari proiecte (ansamblul rezidenţial NeoPeninsula din Bucureşti şi faza a doua a dezvoltării City Park Mall di
Acţionarul companiei de dezvoltare imobiliară Neocity a achiziţionat, în ultimele luni, discret, un producător de apă minerală şi o firmă de pază şi protecţie. Lista de cumpărături e deschisă.
După ce a vândut câteva proprietăţi deţinute prin Neocity Group, cu mult noroc, exact înaintea izbucnirii crizei globale, şi ulterior a sistat două mari proiecte (ansamblul rezidenţial NeoPeninsula din Bucureşti şi faza a doua a dezvoltării City Park Mall din Constanţa), Elan Schwartzenberg (42 de ani) îşi pune din nou banii în mişcare, profitând de oportunităţile create de criză. Fără tam-tam, în ultimele luni a preluat două afaceri din domenii total diferite de cele alese până acum pentru investiţii. Prima preluare a vizat un pachet de 50% din acţiunile unei companii producătoare de apă minerală. Potrivit unor surse din piaţă, valoarea tranzacţiei a fost de câteva milioane de euro. Elan Schwartzenberg spune că cifra de afaceri a producătorului a ajuns deja la cinci milioane de euro, adică dublu faţă de momentul preluării.
„Cred că inclusiv pe timp de criză oamenii beau apă, mai ales o apă ca aceasta, certificată cu două stele Michelin“, spune pentru Capital omul de afaceri. El susţine că apa respectivă, provenită dintr-o sursă din Banat, are o calitate deosebită, aproape identică celei cu care se laudă Evian. Certificatul de calitate al apei a fost acordat, primăvara trecută, de Organizaţia Mondială a