În curtea unui service oarecare din nordul Capitalei, Gabi Nicolae şi-a făcut o făbricuţă de automobile. Aici munceşte şase zile pe săptămână. Proiectează, asamblează, repară. Toate cu un singur scop: participarea la Raliul Dakar. «Nu cred că există cineva care să meargă la cel mai mare raliu al lumii şi să nu aibă emoţii. Ori minte, ori ar avea nevoie de mai multă experienţă. Ceea ce nu este cazul nostru», spunea Gabi Nicolae în ianuarie 2008, cu câteva
În curtea unui service oarecare din nordul Capitalei, Gabi Nicolae şi-a făcut o făbricuţă de automobile. Aici munceşte şase zile pe săptămână. Proiectează, asamblează, repară. Toate cu un singur scop: participarea la Raliul Dakar.
«Nu cred că există cineva care să meargă la cel mai mare raliu al lumii şi să nu aibă emoţii. Ori minte, ori ar avea nevoie de mai multă experienţă. Ceea ce nu este cazul nostru», spunea Gabi Nicolae în ianuarie 2008, cu câteva ore înainte de a pleca spre Lisabona, unde urma să se dea startul Raliului Dakar. Era, la acea vreme, pilotul primului echipaj românesc care participa la clasa auto a Raliului. Din păcate, 2008 a fost anul în care, din motive de securitate, organizatorii au decis, pentru prima şi singura dată în istoria de 31 de ani a competiţiei, anularea sa.
„Pregătirea pentru alinierea la startul Dakar-ului din 2008 a durat trei ani. Realist vorbind, nu cred că o să mai facem rost de bani pentru participare mai devreme de 2013. Dar rămâne scopul meu, care nu e nenegociabil , şi pentru asta muncesc zi de zi“.
La ce anume munceşte? „Am singurul atelier din Europa unde se fac, de la zero, maşini de offroad extrem şi singurul din România unde se fac maşini de Rally Raid“. În traducere, sintagma de offroad extrem face referire la competiţiile offroad foarte dificile, în care concurează automobile modificate radical faţă de versiunile de fabrică, iar Rally Rai