În atmosfera fierbinte a celor peste 100 de premiere de la Geneva, care trebuie să demonstreze lumii întregi că automobilul poate rezista crizei, noua Dacia Duster dă piept cu concurenţa. Ajuns la ce de-a 80-a ediţie, motor-showul elveţian pare mai plin de noutăţi ca oricând. Zeci de noi modele de serie, concepte şi studii de design sunt pregătite să seducă pe cei care, în ciuda vremurilor tulburi, şi-au pus în gând să achiziţioneze o maşină în acest an. Simpla enumerar
În atmosfera fierbinte a celor peste 100 de premiere de la Geneva, care trebuie să demonstreze lumii întregi că automobilul poate rezista crizei, noua Dacia Duster dă piept cu concurenţa.
Ajuns la ce de-a 80-a ediţie, motor-showul elveţian pare mai plin de noutăţi ca oricând. Zeci de noi modele de serie, concepte şi studii de design sunt pregătite să seducă pe cei care, în ciuda vremurilor tulburi, şi-au pus în gând să achiziţioneze o maşină în acest an.
Simpla enumerare a câtorva dintre cele mai importante exponate, care se vor afla în lumina reflectoarelor din halele imense de la Palexpo, este suficientă pentru a demonstra importanţa acestui eveniment, atât pentru cei din industrie, cât şi pentru potenţialii clienţi. Alfa Romeo Julietta, Audi A1, BMW seria 5, Ford Focus, KIA Sportage, Mazda5, Nissan Juke, Opel Meriva, Renault Mégane CC, Volvo S60 sau Suzuki Kizashi vor fi studiate şi criticate sau lăudate de peste 10.000 de jurnalişti şi 600.000 de vizitatori. Dacă primii vor putea vizita expoziţia pe 2 şi 3 martie şi au fost deja avertizaţi că o parte din cele peste 60 de conferinţe de presă se vor desfăşura în paralel, din cauza lipsei timpului, marea masă a publicului va avea la dispoziţie următoarele zece zile pentru a se edifica în privinţa noutăţilor.
Dacia, pe lista vedetelor
Şi, dacă tot vorbim de noutăţi, una dintre cele mai aşteptate prezentări este cea a mo