Asfaltatorii primarului Oprescu au acoperit doar craterele de pe marile bulevarde ale Bucureştiului, lăsând gropile mici şi dese în calea maşinilor. Chiar dacă ar fi trebuit să muncească 24 de ore din 24 pentru a termina de plombat străzile, asfaltatorii s-au odihnit ieri.
În weekend, primarul general a bătut oraşul în lung şi-n lat pentru a vedea cum şi-au făcut treaba firmele de asfaltare. La final s-a declarat mulţumit de de faptul că marile gropi au dispărut de pe marile artere, dar a recunoscut că mai există zone unde şoferii ar putea avea probleme. Reprezentanţii Administraţiei Străzilor se apără şi spun că prioritate au avut doar craterele care puneau în pericol siguranţa circulaţiei.
Lamentări în trafic
Deşi termenul de reabilitare a străzilor distruse de zăpadă şi îngheţ a expirat sâmbătă, şoselele sunt încă brăzdate de gropi. Mai mici, e drept, însă numeroase. Spre exemplu, în zona Mănăstirii Caşin, asfaltatorii au plombat majoritatea gropilor, însă în urma lor au rămas altele, care încurcă traficul.
Şi pe Bulevardul Iuliu Maniu situaţia era aceeaşi. “Au uitat să mai repare strada de câţiva ani. Iarna asta gropile au devenit şi mai periculoase. Ne rupem maşinile în ele”, a spus Corneliu Tănase, locuitor de pe Strada Cetatea de Baltă din sectorul 6. Chiar şi şoferii cu maşini de teren se plâng de starea drumurilor din Bucureşti. “Abia reuşesc să ajung cu maşina de teren până în faţa casei. Nici nu am unde să parchez din cauza gropilor”, a spus şi Bogdan Leonte, un alt şofer din Bucureşti, care locuieşte în Militari.
Deşi craterele au dispărut sub plombe, gropile rămase neacoperite cu asfalt continuă să trimită şoferii în service. “Am dat într-o groapă zilele trecute: nu era mare, dar era adâncă şi mi-a rupt maşina. Am scos din buzunar câteva milioane s-o repar, dar n-am ce face!”, a spus Dragoş,