Cu o istorie de familie în industria frumuseţii, Geta Voinea ar face multe schimări în breasla coaforilor. A început deja prin deschiderea celor cinci saloane care îi poartă numele şi a unui SPA, dar nu vrea să se oprească aici, pregătind mai multe proiecte de business, printre care şi conceptul de „asigurare de frumuseţe”. Deşi de foarte tânără şi-a propus să urmeze cursurile Academiei de Teatru si Film, Geta Voinea a intrat foarte uşor pe segmentul coaforilor,
Cu o istorie de familie în industria frumuseţii, Geta Voinea ar face multe schimări în breasla coaforilor. A început deja prin deschiderea celor cinci saloane care îi poartă numele şi a unui SPA, dar nu vrea să se oprească aici, pregătind mai multe proiecte de business, printre care şi conceptul de „asigurare de frumuseţe”.
Deşi de foarte tânără şi-a propus să urmeze cursurile Academiei de Teatru si Film, Geta Voinea a intrat foarte uşor pe segmentul coaforilor, urmând tradiţia familiei. Cu toate acestea, este nemulţumită de cum merg lucrurile în breasla din care face parte. Ştie însă c ear trebui făcut pentru a schimba imaginea unei industrii a cărei imagine e „ciufulită” de „saloanele de parter de bloc”.
Asigurarea de frumuseţe
„Cred că un om, mai ales o femeie, ar trebui să îşi asigure frumuseţea aşa cum îşi asigură casa sau maşina”, spune scurt Geta. Geta Voinea are deja un proiect pus la punct, însă îi lipsesc banii. „Aş avea nevoie de un partener care să investească 2-3 milioane de euro într-o reţea de 50-100 de saloane. El vine cu banii, eu am know-how-ul”, afirmă stilista.
Asigurarea de frumuseţe ar funcţiona aproape la fel ca orice asigurare. „Clienţii care au o astfel de asigurare ar trebui să plătească o singură cotizaţie pe an, dar să beneficieze de anumite servicii de câte ori vrea, în saloanele din reţea”, explică Geta Voinea noul ei concept.
„Vreau legi pent