Ferrari a lansat săptămâna trecută un atac vehement la adresa nou-venitelor în Marele Circ. Campos şi USF1 au şanse aproape nule de a începe sezonul peste două săptămâni în Bahrain, în timp ce sârbii de la Stefan fac presiuni asupra FIA pentru a lua startul.
Peste exact două săptămâni vom cunoaşte deja câştigătoarea primului Mare Premiu de Formula 1 din 2010. Că va fi Ferrari, că va fi Mercedes GP sau McLaren, rămâne să aflăm. Ce ştim însă deja, este că două echipe au şanse infime să ia startul în Bahrain.
Problemele cu care se confruntă spaniolii de la Campos Meta şi americanii de la USF1 au dat naştere unui atac furibund din partea celor de la Ferrari. Scuderia italiană, singura care a participat la toate cele 60 de ediţii ale Campionatului Mondial până acum, l-a acuzat pe Max Mosley, fostul preşedinte al FIA, pentru încercarea sa de a aduce în Marele Circ echipe noi şi a luat în derâdere încercările eşuate ale nou-venitelor de a lua startul în noul sezon.
„Aceasta este moştenirea războiului sfânt purtat de fostul preşedinte al FIA. Două echipe şchioapătă în drumul către start, o a treia este împinsă de la spate de o mână nevăzută, iar pentru a patra trebuie să suni la «Persoane dispărute» pentru a o localiza", spune un misterios „căluţ şoptitor" pe site-ul oficial al scuderiei de la Maranello. „În acest timp am pierdut doi constructori, BMW şi Toyota, în timp ce Renault nu a mai rămas decât cu numele. Oare a meritat?" se încheie materialul italienilor.
Cine va ajunge primul la Bahrain
Dacă Virgin şi Lotus, echipele care „şchiopătează" în comunicatul Ferrari, şi-au lansat deja monoposturile şi au apucat să ruleze şi în teste, spaniolii de la Campos Meta şi americanii de la USF1 întâmpină reale dificultăţi. Deşi ibericii au anunţat deja un pilot, pe Bruno Senna, nepotul legendarului Ayrton Senna, schimbările de proprietari şi dific