Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) va plăti 2,14 milioane de lei, fără TVA, consorţiului WSP Grup/IPTANA pentru supervizarea lucrărilor de lărgire la patru benzi a unui tronson de zece kilometri din partea de sud a centurii Bucureşti. Contractul este finanţat de la bugetul de stat şi vizează serviciile de consultanţă pentru supervizarea lucrărilor de proiectare şi execuţie a tronsonului, între kilometrii 33 şi 43. Durata contractul
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) va plăti 2,14 milioane de lei, fără TVA, consorţiului WSP Grup/IPTANA pentru supervizarea lucrărilor de lărgire la patru benzi a unui tronson de zece kilometri din partea de sud a centurii Bucureşti.
Contractul este finanţat de la bugetul de stat şi vizează serviciile de consultanţă pentru supervizarea lucrărilor de proiectare şi execuţie a tronsonului, între kilometrii 33 şi 43.
Durata contractului este de 84 de luni, din care 24 luni reprezintă perioada de execuţie a lucrărilor, care se poate modifica în funcţie de durata construcţiei, şi 60 de luni reprezintă garanţia. În alegerea ofertei câştigătoare, propunerea tehnică a avut o pondere de 80% şi cea financiară 20%.
Termenul de finalizare: 2012
Lucrările de execuţie pentru acest tronson, de 26,86 milioane de euro, au fost atribuite consorţiului format din firmele Euroconstruct Trading '98, controlat de omul de afaceri Dan Besciu, şi Romstrade, deţinută de Nelu Iordache. Termenul de finalizare anunţat iniţial a fost primul trimestru 2011, pentru ca apoi acesta să fie prelungit până în 2012.
Directorul responsabil de proiectele legate de centurile ocolitoare din CNADNR, Marin Ionescu, a declarat, săptămâna trecută, că pentru partea de sud a centurii, între A1 şi A2, finanţarea din acest an de la buget asigură doar 40% din valoarea expropr