In urma cu doi ani, pe cand inca era angajat ca programator in cadrul unei companii de publishing online, Matei Pavel si-a inceput cariera in antreprenoriat, lansand konkurs.ro, un agregator de concursuri. Dupa un an a renuntat la slujba si s-a hotarat sa se dedice exclusiv afacerii sale. In prezent, el planuieste sa lanseze platforma de concursuri si la nivel international si sa aduca la stadiul de realitate noi proiecte.
Desi in 2008 era student si lucra ca programator, Matei Pavel isi dorea sa creeze “ceva”, dupa cum spune el. “Dar scopul meu principal nu a fost acela de a incepe neaparat un business, desi mi-am dorit sa am o afacere din care sa pot sa traiesc”, potrivit lui Pavel.
De la a spune si pana a concretiza un proiect a fost doar un singur pas, intrucat tanarul antreprenor a lansat in 2008 konkurs.ro, un agregator de concursuri care l-a determinat, un an mai tarziu, sa renunte la slujba sa.
“Initial, nu am investit decat timpul meu liber in proiect. Platforma a inceput sa faca bani abia cand am renuntat la job, in martie 2009. Iar imediat dupa acest moment au inceput sa apara contractele cu agentiile de media”, povesteste el.
In prezent, Konkurs.ro are incheiate parteneriate cu trei agentii media. Dintre beneficiile pe care le aduc aceste parteneriate site-ului fac parte numarul de clienti potentiali.
Chiar daca piata de publicitate online a scazut cu pana la 15% din cauza crizei, Pavel nu a simtit efectele negative. “Pentru majoritatea, criza a fost un pretext; oamenii nu au insistat ca nu au bani. Spre exemplu, au fost firme care in prima saptamana de concurs au investit un anumit buget si, dupa ce au vazut rezultatele, l-au dublat”, explica el.
Antreprenorul nu se refera la companii de dimensiuni mari, ci la firme mici sau la diverse site-uri lansate peste noapte (de pariuri sportive, social networking etc.), care s