Ursus Breweries, subsidiara locala a grupului SABMiller si liderul industriei de bere din Romania, va anunta la finalul lunii martie numele agentiei care se va alatura companiei in incercarea de a ataca in forta domeniul digital, acolo unde, uneori, producatorul a fost criticat ca brandurile sale nu au o poveste de spus. Grant McKenzie, vicepresedintele de marketing al Ursus Breweries, vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street despre ce a presupus brieful si care sunt sansele ca o agentie romaneasca sa castige acest proiect.
Wall-Street: Spuneai la un moment dat ca faptul ca esti scotian te ajuta in marketing. Cum explici aceasta declaratie?
Grant McKenzie: Cred ca am folosit-o pe post de gluma. Valoarea banilor si ROI-ul sunt foarte importante pentru noi, viata nu e ieftina in Scotia. In 2009 si mai ales anul acesta jocul arata astfel: nu cheltuim mai putin sau mai mult, ci ne asiguram ca obtinem rezultatele scontate.
Wall-Street: 3 greseli pe care oamenii de marketing din Romania le comit in zona online.
Grant McKenzie: Considera online-ul drept o parte din mixul ATL, ceea ce este gresit. Nu au curaj in aceasta zona si nu sunt mai pretentiosi in ceea ce priveste agentiile digitale pe principiul “Primul venit este si primul acceptat”.
Wall-Street: Unii experti in publicitate sustin ca brandurile Ursus nu ar avea o poveste de spus. Cum comentezi?
Grant McKenzie: Nu este adevarat in totalitate. Spre exemplu, Timisoreana este unul din brandurile care are o poveste de spus. Poate inteleg azi de ce unii oameni afirma acest lucru, insa intr-un an de zile nu cred ca vor mai spune asta. Pentru ca acesta a fost obiectivul nostru – care este povestea din spatele brandului Ursus? Apreciez si accept comentariile, insa nu sunt in totalitate adevarate. In online nu poti cumpara atentia consumatorilor, trebuie sa o castigi, si singurul mod