Tânărul economist îşi împarte viaţa între afaceri, şcoală şi sport. Visul său este să ajungă pe toate continentele lumii.
Tânărul antreprenor a păşit în lumea afacerilor cu producţia fântânilor de interior în urmă cu un an şi jumătate, dar consideră că este de-abia la început de drum. „Îmi doream de când eram mic să am afacerea mea. Ideea cu fântânile mi-a venit când o cunoştinţă căuta ceva similar şi nu a găsit nicăieri“.
A început business-ul în plină criză împreună cu tatăl său, de meserie inginer. Cei doi au rolurile bine stabilite: fiul se ocupă de promovare, prin site-ul fantanideinterior.ro, de distribuţie şi de parteneri, în timp ce tatăl îl ajută pe partea de producţie.
Foloseşte doar materiale naturale
Vlad pune accent pe efectele benefice ale fântânilor sale asupra sănătăţii, şi spune că oamenii încep să înţeleagă importanţa acestui aspect. La început, nici el nu ştia prea multe despre subiect, dar a studiat despre feng-shui şi efectele apei asupra psihicului.
„Curgerea apei produce ioni negativi care îi neutralizează pe cei pozitivi produşi de aparate electrocasnice, calculatoare. Ionii pozitivi sunt dăunători, provoacă depresii, dureri de cap“, explică cu pasiune economistul, care evită plasticul în procesul de producţie, şi foloseşte elemente naturale precum piatră, lemn, metal şi sticlă.
Vlad Kiriţescu este masterand la Facultatea de Marketing din cadrul ASE Bucureşti, de unde încearcă să „fure“ cât mai multe informaţii utile. „Multe materii pentru mine nu aveau utilitate, dar acum pot să aplic ce învăţ la şcoală în afacerea proprie“, spune cu satisfacţie.
Unul din lucrurile pe care le-a învăţat este că trebuie să aibă întotdeauna un răspuns la cerinţele clienţilor. De aceea fântânile sale pot fi personalizate, dar poate dezvolta şi lucrări mai ample, cum ar fi pereţii învăluiţi de apă. @N_