Mobile advertising-ul are oportunităţi mai mari decât metodele clasice de promovare
Cea de-a patra ediţie a Digital Marketing Forum, eveniment dedicat, în acest an, strategiilor de optimizare a bugetelor şi creşterii eficienţei campaniilor de marketing în new media, a adus în discuţie modul în care mediul reconfigurează comunicarea tradiţională a brandurilor. Astfel, Wim Vermulen, Director of Digital Innovation Ogilvy Group CEE Europe, prezent pentru a treia oară la eveniment, a explicat că 2010 va fi anul în care mobile marketingul va cunoaşte o dezvoltare destul de importantă, la nivel mondial, publicitatea pe telefonul mobil având oportunităţi mult mai mari, decât metodele clasice de promovare, întrucât acest mediu poate oferi, şi trebuie să ofere, experienţe consumatorilor. "Modalităţi clasice de publicitate pe telefonul mobil, precum sms-ul, notificările, wap display-ul, search advertising, nu mai prezintă interes, acest tip de publicitate trebuie utilizat pentru a crea experienţe utilizatorilor, prin aplicaţii care implică şi oferă interactivitate", a declarat acesta.
90% din publicitatea online din România este nerelevantă
În plus, acesta a mai susţinut că în România, internetul pe telefon va fi folosit de o mare parte din populaţie în 2-3 ani, acest lucru depinzând de penetrarea smartphone-urilor. De asemenea, Adrian Stănescu, Country Manager, Think Digital, consideră că publicitatea online trebuie să trateze utilizatorii în acelaşi fel în care ATL îi tratează. "Susţin că 90% din publicitatea online este nerelevantă întrucât îi lipseşte imaginaţia şi interactivitatea, companiile trebuie să se concentreze pe utilizatori", a declarat acesta, adăugând că aceasta trebuie să se diferenţieze prin inovaţie şi să se detaşeze de clişeele tradiţionale.
Digital Marketing Forum a avut loc în perioada 24 -25 februarie 2010 şi a