Un sondaj realizat in SUA a aratat ca stirile online le-au depasit ca si popularitate pe cele care se gasesc in ziare, editia printata.
Practic, ele se gasesc imediat in urma stirilor de pe posturile nationale si locale de televiziune, care au reusit sa se mentina in top, anunta BBC.
Iar cei mai multi citesc presa online folosindu-se de Google News si AOL. Cei mai multi internauti de peste Ocean se informeaza de pe site-urile CNN sau BBC, mai arata sondajul.
Legat de cei care isi obtin astfel informatiile, cei mai multi, 57%, cauta pe mai multe siteuri, de la 5 pana la 7, ceea ce ii intereseaza.
Pe langa Internet, americanii isi mai obtin informatiile de care au nevoie de la posturile radio, in proportie de 54%, pe care il asculta in masina sau acasa.
Si ziarele, care se confrunta cu mari probleme financiare, vor sa profite de acest trend, multe incepand deja sau avand de gand sa taxeze accesul la anumite informatii, cum este cazul The New York Times, care va proceda astfel din 2011.
Un sondaj realizat in SUA a aratat ca stirile online le-au depasit ca si popularitate pe cele care se gasesc in ziare, editia printata.
Practic, ele se gasesc imediat in urma stirilor de pe posturile nationale si locale de televiziune, care au reusit sa se mentina in top, anunta BBC.
Iar cei mai multi citesc presa online folosindu-se de Google News si AOL. Cei mai multi internauti de peste Ocean se informeaza de pe site-urile CNN sau BBC, mai arata sondajul.
Legat de cei care isi obtin astfel informatiile, cei mai multi, 57%, cauta pe mai multe siteuri, de la 5 pana la 7, ceea ce ii intereseaza.
Pe langa Internet, americanii isi mai obtin informatiile de care au nevoie de la posturile radio, in proportie de 54%, pe care il asculta in masina sau acasa.