Afacerile Romexpo au scazut in 2009 cu 40%, la 65 mil. lei, iar conducerea complexului expozitional estimeaza ca anul in curs va fi si mai dificil din cauza diminuarii bugetelor de promovare a firmelor. "Anul trecut, cifra de afaceri a Romexpo a scazut cu 40%, ajungand la 65 de milioane de lei. 2010 se anunta ca fiind un an si mai greu in contextul crizei care afecteaza sever bugetele de promovare ale firmelor", a declarat directorul general al Romexpo, Doru Simovici. In 2008 Romexpo a avut afaceri de 96,5 mil. lei si un profit de 30,2 mil. lei. Simovici a adaugat ca, in urma evaluarii pierderilor inregistrate anul trecut, a avut loc o reorganizare a personalului. Printre obiectivele Romexpo pentru 2010 se numara organizarea de targuri in strainatate, in tari precum Cehia si Austria, si dezvoltarea programului expozitional.
Afacerile Romexpo au scazut in 2009 cu 40%, la 65 mil. lei, iar conducerea complexului expozitional estimeaza ca anul in curs va fi si mai dificil din cauza diminuarii bugetelor de promovare a firmelor. "Anul trecut, cifra de afaceri a Romexpo a scazut cu 40%, ajungand la 65 de milioane de lei. 2010 se anunta ca fiind un an si mai greu in contextul crizei care afecteaza sever bugetele de promovare ale firmelor", a declarat directorul general al Romexpo, Doru Simovici. In 2008 Romexpo a avut afaceri de 96,5 mil. lei si un profit de 30,2 mil. lei. Simovici a adaugat ca, in urma evaluarii pierderilor inregistrate anul trecut, a avut loc o reorganizare a personalului. Printre obiectivele Romexpo pentru 2010 se numara organizarea de targuri in strainatate, in tari precum Cehia si Austria, si dezvoltarea programului expozitional.