Aşteptat de multă vreme de toţi românii, modelul 4x4 produs la Mioveni a fost dezvăluit în premieră mondială la cel mai important salon auto din Europa. Cea mai ieftină variantă pleacă de la 10.500 de euro pentru versiunea cu tracţiune doar pe puntea faţă, în timp ce modelul de top este dotat cu un motor diesel de 1,5 litri, 110 CP şi costă 15.600 de euro (TVA inclus)
După succesul de proporţii înregistrat cu gama Logan, asocierea dintre Dacia şi Renault-Nissan merge acum mai departe cu modelul Duster, primul SUV din istoria mărcii de la Mioveni.
Realizat pe o platformă modificată de Logan, care a primit mai multe inovaţii dinspre Nissan Qashqai, Duster a fost ieri dezvăluit la Salonul Auto de la Geneva, lansarea sa internaţională fiind considerată unul dintre principalele auto evenimente ale zilei.
Cea mai ieftină versiune a lui Duster costă numai 10.500 de euro (TVA inclusă), cu menţiunea că vorbim despre modelul cu tracţiune doar pe puntea faţă şi care este dotat cu motorul de 1.6 litri 16 V şi 105 CP. Aceasta aduce în standard sistemul ABS cu EBV şi asistenţă la frânarea de urgenţă, care se regăseşte astfel pe toate versiunile Duster.
Pe benzină, românii îşi pot achiziţiona modelul cu tracţiune 4x4 începând de la suma de 12.300 euro (TVA inclusă), pentru aceeaşi motorizare. Cel mai ieftin Duster 4x4 dotat cu diesel sub capotă este 14.700 de euro în echiparea Ambiance, aici vorbind despre motorul de 1.5 litri şi 110 CP.
Modelul de top este Duster Laureate, care costă 15.600 de euro cu aceeaşi motorizare, venind în plus cu jante de oţel de 16 inch stilizate, materiale "Brun shiny" la nivelul consolei centrale şi a mânerelor de la portiere, centuri de siguranţă faţă cu pretensionare pirotehnică, computer de bord cu şanse funcţii, alertă visuală şi sonoră centură şofer, oglinzi retrovizuare exterioare reglabile e