Specialiştii în comunicare susţin că reţelele sociale reprezintă cea mai facilă modalitate de interacţiune. Pe „I love Cluj“ peste 11.000 de oameni împărtăşesc pe o pagină virtuală păreri, amintiri, întâmplări şi poze din şi despre capitala Ardealului.
Facebook este reţeaua socială cu cea mai mare creştere a numărului de utilizatori în România. În prezent, un număr de 805.000 de români au cont pe acest site. La nivel mondial, dacă Facebook ar fi o ţară, ar fi a patra din lume din perspectiva populaţiei pentru că cifra utilizatorilor a depăşit 350 de milioane.
Mai citeşte şi:
VIDEO Aventura Travian în România: Un licean poate fi foarte uşor liderul unui academician de 70 de ani
Pe pagina virtuală creată de doi studenţi, utilizatorii împărtăşesc amintiri, întâmplări şi poze din şi despre Cluj-Napoca, comentează articole, dezbat teme de interes şi chiar încearcă să contureze o identitate oraşului. Temele predominante sunt în strânsă legătură cu cultura şi istoria capitalei Ardealului. Comunitatea virtuală a clujenilor de pe Facebook este cu doar puţin peste 2.000 de „cetăţeni" mai mică decât una dintre cele create de americanii din New York, respectiv „I love NY".
Ciprian Borsan şi Andrei Mutu, părinţii „I love Cluj“
„Cea mai facilă cale de comunicare"
Lorand R. Minyo, Liaisoning Strategist şi cofondator (INC)3, agenţie care se ocupă cu managementul online al brandurilor, reputaţiei indivizilor şi interacţiunii între companii şi comunităţile formate în jurul acestora, susţine că o comunitate este suma membrilor săi. Astfel, cu cât membrii acesteia se identifică mai puternic cu subiectul în jurul căreia s-a format, cu atât ea va creşte mai repede şi membrii săi vor fi mai loiali. Acest lucru este cu atât mai valabil în cazul comunităţilor locale şi cu precădere dacă această comunitate s-a format într-un scop p