Aceste recomandări se referă la o multitudine de situaţii care se pot regăsi in mod frecvent atât intr-o clădire de invatamant cat si in mediul înconjurător, pe durata calatoriilor zilnice, sau in locuri publice.
– sa ne păstram calmul, sa nu intram in panica, sa-i liniştim si pe ceilalţi, sa protejam copiii, bătrânii si femeile, sa nu ne speriem de zgomotele din jur.
– daca ne aflam in fata unei clădiri, sa rămânem departe de aceasta,
– daca ne aflam înăuntru sa rămânem acolo, departe de ferestre care se pot sparge;
– sa ne protejam sub o grinda, toc de uşa solid, birou, masa, iar copiii sub băncile din clasa sau mese,
– sa ne sprijinim cu palmele pe podea sau sa ne ţinem cu mâinile de piciorul mesei sau tocul uşii, spre a ne asigura stabilitatea.
– sa închidem sursele de foc cat putem de repede, iar daca a luat foc ceva, sa intervenim imediat după ce a trecut socul puternic.
– sa nu fugim pe uşa, sa nu sărim pe fereastra, sa evitam aglomeraţia.
– daca suntem intr-un mijloc de transport in comun sa stăm pe locul nostru pana se termina mişcarea seismica, îmbulzeala produce mai multe victime decât cutremurul, sa stăm calm si sa ne liniştim vecinii. (Sursa www.energeticnr1.wordpress.com)
Aceste recomandări se referă la o multitudine de situaţii care se pot regăsi in mod frecvent atât intr-o clădire de invatamant cat si in mediul înconjurător, pe durata calatoriilor zilnice, sau in locuri publice.
– sa ne păstram calmul, sa nu intram in panica, sa-i liniştim si pe ceilalţi, sa protejam copiii, bătrânii si femeile, sa nu ne speriem de zgomotele din jur.
– daca ne aflam in fata unei clădiri, sa rămânem departe de aceasta,
– daca ne aflam înăuntru sa rămânem acolo, departe de ferestre care se pot sparge;
– sa ne protejam sub o grinda, toc de uşa solid, birou, masa, iar copiii sub băncile din