Dacia a anunţat în această dimineaţă că Duster este disponibil în România de la 10.500 de euro (TVA inclus) în versiunea 4x2 şi de la 12.300 de euro (TVA inclus) în versiunea 4x4. Dacia Duster este dezvoltată pe platforma Logan, cu o punte faţă de tip pseudo Mac Pherson cu braţe triunghiulare. La versiunea 4x4, puntea spate este multibrat de tip Mac Pherson. Dacia Duster 4x4 este echipată cu o cutie de viteze în 6 trepte cu o primă viteză scurtă (5,79 km/h pentru 1000 tr./m
Dacia a anunţat în această dimineaţă că Duster este disponibil în România de la 10.500 de euro (TVA inclus) în versiunea 4x2 şi de la 12.300 de euro (TVA inclus) în versiunea 4x4.
Dacia Duster este dezvoltată pe platforma Logan, cu o punte faţă de tip pseudo Mac Pherson cu braţe triunghiulare. La versiunea 4x4, puntea spate este multibrat de tip Mac Pherson.
Dacia Duster 4x4 este echipată cu o cutie de viteze în 6 trepte cu o primă viteză scurtă (5,79 km/h pentru 1000 tr./min). "Această soluţie oferă posibilitatea deplasării la o viteza foarte redusă pe teren accidentat. Totodată, ea permite un demaraj uşor cu maşina încarcată sau atunci când se află pe o rampă foarte înclinată", se arată în comunicatul Dacia.
Dacia Duster va fi disponibil, în versiunile 4x2 si 4x4, cu motorizări pe benzină 1.6 16v 105 cp şi diesel dCi 85 cp, dCi 110 cp, care au fost deja testate pe numeroase vehicule ale Grupului Renault.
În total s-au investit 290 milioane de euro pentru dezvoltarea şi industrializarea la Mioveni a proiectului Duster, inclusiv pentru noua cutie de viteze (TL8 cutie mecanică 4x4, 6 viteze) şi pentru toate motorizările Euro 4 şi Euro 5 care vor fi lansate în curând. Din aceasta sumă, în uzină s-au investit aproximativ 70 milioane de euro.
Preluarea unor piese de la alte modele a permis optimizarea investiţiei: în total