În Italia îşi face apariţia o nouă modă impusă de criza economică şi de scăderea puterii de cumpărare a consumatorilor: cea a cumpărăturilor în grup. Prieteni, colegi , rude se asociază, alcătuiesc o lista cu produse - agroalimentare, pentru casă dar şi îmbrăcăminte - stabilesc o contribuţie de bază pentru fiecare, contribuţie egală iar produsele sunt comandate direct de la producător.
În Italia îşi face apariţia o nouă modă impusă de criza economică şi de scăderea puterii de cumpărare a consumatorilor: cea a cumpărăturilor în grup.
Prieteni, colegi , rude se asociază, alcătuiesc o lista cu produse - agroalimentare, pentru casă dar şi îmbrăcăminte - stabilesc o contribuţie de bază pentru fiecare, contribuţie egală iar produsele sunt comandate direct de la producător.
În acest fel se face economie căci se elimină intermediarii şi se profită de bonusurile acordate de producători. În plus, transportul e făcut de o singură persoană iar consumul de benzină este plătit în comun. Se ajunge la o economie de până la 50 %.
În Italia s-au constituit 600 de asemenea grupuri. Moda a apărut însă anul trecut şi se răspândeşte cu repeziciune.
În Italia îşi face apariţia o nouă modă impusă de criza economică şi de scăderea puterii de cumpărare a consumatorilor: cea a cumpărăturilor în grup. Prieteni, colegi , rude se asociază, alcătuiesc o lista cu produse - agroalimentare, pentru casă dar şi îmbrăcăminte - stabilesc o contribuţie de bază pentru fiecare, contribuţie egală iar produsele sunt comandate direct de la producător.
În Italia îşi face apariţia o nouă modă impusă de criza economică şi de scăderea puterii de cumpărare a consumatorilor: cea a cumpărăturilor în grup.
Prieteni, colegi , rude se asociază, alcătuiesc o lista cu produse - agroalimentare, pentru casă dar şi îmbrăcăminte - stabilesc o contribuţie de bază pentru fie