Noul model al Dacia-Renault, Duster, are câteva mii de clienţi pe lista de aşteptare, a declarat marţi, la Geneva, directorul comercial al constructorului, Fabrice Cambolive, menţionând că maşina va intra şi în programul naţional de înnoire a parcului auto. "Publicul ţintă pentru Duster este reprezentat de firme în proporţie de 50%. De asemenea, maşina se adresează românilor dedicaţi mărcii, care caută o maşină cu un upgrade de facilităţi", a spus directorul comercial
Noul model al Dacia-Renault, Duster, are câteva mii de clienţi pe lista de aşteptare, a declarat marţi, la Geneva, directorul comercial al constructorului, Fabrice Cambolive, menţionând că maşina va intra şi în programul naţional de înnoire a parcului auto.
"Publicul ţintă pentru Duster este reprezentat de firme în proporţie de 50%. De asemenea, maşina se adresează românilor dedicaţi mărcii, care caută o maşină cu un upgrade de facilităţi", a spus directorul comercial al constructorului, Fabrice Cambolive.
El a adăugat că nu poate face o estimare în ce priveşte numărul unităţilor care se vor comercializa în acest an.
"Ne aşteptăm ca Duster să aibă mare succes datorită trendului ascendent al cererii pe piaţă de maşini 4X4. Cererea este mare, dar oferta scumpă. Aici intervenim noi", a precizat Cambolive.
Potrivit reprezentantului Dacia, până în prezent, s-au înscris pe lista de aşteptare a SUV-ului câteva mii de clienţi.
Cambolive a menţionat că Duster va intra în programul naţional de înnoire a parcului auto.