Florin Madar, 47 de ani, proprietarul companiei Temad din Brasov, specializata in distributia de materiale de constructii si produse auxiliare, si-a bugetat o crestere de 15% a cifrei de afaceri in euro anul acesta, pana la 25,4 mil. euro, dupa ce in 2009 si-a extins portofoliul de produse de materiale de constructii si a deschis a 14-a filiala la Piatra-Neamt.
"In urmatorii ani, extinderea companiei se va realiza prin gasirea de noi canale de distributie, noi branduri si linii de produse si eventual extindere regionala. In acest an ne-am bugetat o crestere de 15% la cifrele in euro. Unul dintre argumentele acestei cresteri este extinderea in 2009 a portofoliului de produse si adaugarea in portofoliu a unor noi branduri puternice", spune Madar, care a inceput afacerea Temad in 1994 si a investit 40 mil. lei (circa 10 mil. euro) in extinderea businessului, bani proveniti din reinvestirea profitului si surse proprii.
Madar este absolvent al Facultatii de Comert din cadrul ASE Bucuresti (1982-1986) si a ocupat mai multe pozitii de director comercial la firme din Brasov, pana a infiintat propriul business.
"In acest moment, investitiile totale se situeaza in jurul cifrei de 40 de milioane de lei. S-a investit in principal in dezvoltarea bazei logistice, automatizarea si modenizarea fortei de vanzari si in pregatirea angajatilor", afirma directorul general al companiei.
Extindere in Moldova cand businessul era de 4 milioane de euro
Compania are in prezent 14 filiale si 4 distribuitori in Romania si Republica Moldova, cele mai mari venituri fiind generate de zona Centru-Transilvania, avand in vedere ca sediul si depozitul central se afla in Brasov.
"Decizia extinderii in Republica Moldova a fost luata in 2002, cand compania avea o cifra de afaceri de 4 milioane de euro. In Moldova am dezvoltat un joint-venture si credem ca in contin