Drumul s-a umplut de cratere, fiindcă nu a mai fost reabilitat din anul 2004, când lucrările efectuate nu au fost de calitate.
Mai citiţi şi:
Ocolitoarea Braşovului, plină de gropi (FOTOGALERIE)
Chiar dacă DN 1 a fost reabilitat pe tronsonul Braşov-Sibiu, acum doi ani, unele localităţi au fost sărite din schemă şi nu s-au făcut lucrări de amploare în ceea ce priveşte covorul asfaltic. În Făgăraş, materialul antiderapant aruncat pe străzi şi schimbările climaterice nu au făcut decât să distrugă carosabilul foarte mult.
Una dintre gropile de pe bulevardul principal al municipiului are o lungime de aproximativ un metru lungime, 70 de centimetri lăţime şi zece centimetri adâncime. Aceasta este una dintre zecile de capcane, care-i pândeşte pe şoferi. .
Drumul s-a stricat foarte mult, chiar dacă au fost efectuate unele lucrări de plombare şi în această iarnă.
Sorin Mănduc, primarul Făgăraşului, ne-a explicat că de reabilitarea DN 1 se ocupă Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi (CNADR), şoseaua fiind în administrarea Ministerului Transporturilor. „Nu am înţeles de ce nu s-au făcut lucrările necesare şi în oraş. Şoseaua a mai fost asfaltată în 2004, dar lucrările nu au fost de calitate din moment ce s-au stricat aşa de repede. Noi vrem să preluăm drumul în administrare, dar numai după ce îl repară în conformitate cu toate standardele", a explicat primarul.
Pentru a scăpa de traficul greu şi implicit de distrugerea asfaltului din oraş, Făgăraşul ar avea nevoie de o centură ocolitoare, care este pe lista de finanţare a ministerului de ani de zile, însă proiectul nu s-a materializat niciodată. Investiţia se ridică de cinci milioane de euro.
Trimite-ne cea mai periculoasă groapă pe care o vezi în oraşul tău pe adresa:gropi@adevarul.ro.
Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jo