Piata autovehiculelor noi din Germania, cea mai mare din Europa, s-a diminuat cu aproape 30% in februarie, fata de aceeasi luna din 2009, la 195.000 de masini, dupa expirarea programului guvernamental de innoire a parcului auto, potrivit asociatiei germane a producatorilor auto straini, VDIK. Segmentele de piata care au inregistrat cele mai accentuate declinuri in februarie sunt cele ale masinilor mini si compacte, dupa ce in 2009 vanzarile au avansat puternic timp de mai multe luni, precizeaza asociatia, preluata de Reuters. Cererea a fost influentata, probabil, si de iarna dificila, potrivit VDIK.
Piata autovehiculelor noi din Germania, cea mai mare din Europa, s-a diminuat cu aproape 30% in februarie, fata de aceeasi luna din 2009, la 195.000 de masini, dupa expirarea programului guvernamental de innoire a parcului auto, potrivit asociatiei germane a producatorilor auto straini, VDIK. Segmentele de piata care au inregistrat cele mai accentuate declinuri in februarie sunt cele ale masinilor mini si compacte, dupa ce in 2009 vanzarile au avansat puternic timp de mai multe luni, precizeaza asociatia, preluata de Reuters. Cererea a fost influentata, probabil, si de iarna dificila, potrivit VDIK.