Românii au dus la casat în două săptămâni de la momentul lansării programului "Rabla" peste 20.200 de maşini, reprezentând aproape două treimi din numărul total al maşinilor casate în întreg anul trecut. "Având în vedere numărul autovehiculelor casate până la data de 4 martie 2010 considerăm că ediţia 2010 se bucură de un real succes comparativ cu rezultatele obţinute în anul anterior când, în total, au fost scoase din uz 32.327 de maşini mai vechi de 10 ani", a decl
Românii au dus la casat în două săptămâni de la momentul lansării programului "Rabla" peste 20.200 de maşini, reprezentând aproape două treimi din numărul total al maşinilor casate în întreg anul trecut.
"Având în vedere numărul autovehiculelor casate până la data de 4 martie 2010 considerăm că ediţia 2010 se bucură de un real succes comparativ cu rezultatele obţinute în anul anterior când, în total, au fost scoase din uz 32.327 de maşini mai vechi de 10 ani", a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM), Gheorghe Popescu.
Statul nu se aştepta să aibă un succes atît de mare
Potrivit datelor prezentate de Popescu joi, până în dimineaţa acestei zile, deci după 14 zile de la momentul lansării programului, fuseseră deja casate 20.220 de maşini.
"Succesul programului a fost greu de intuit şi gestionat chiar şi de reprezentanţii instituţiei noastre", a mai afirmat Popescu asumându-şi răspunderea pentru "sincopa" creată în procesul de tipărire şi acordare a tichetelor valorice către firmele care se ocupă de casatul maşinilor.
Lentoare a formalităţilor de cumpărare a unei maşini noi
Totodată, Popescu a arătat că potrivit datelor la zi au fost făcute 456 de achiziţii de maşini care au implicat folosirea cel puţin a unui voucher.
"Ştim asta pentru că avem 456 de dosare de achiziţie înaintate către noi de vânzător