Seful Neogen, Calin Fusu, apreciaza ca intre reteaua sociala romaneasca si retele mari internationale, indeosebi Facebook, concurenta se manifesta doar in publicitate. Cu toate acestea, el spune ca "am realizat mai tarziu decat ar fi trebuit ca e dificil sa concurezi cu Facebook facand ceea ce face si Facebook", fapt pentru care noua directie de dezvoltare a retelei sale e cea a comunitatilor locale. Calin Fusu, CEO si actionar majoritar Neogen, a discutat, vineri, in studioul HotNews.ro despre retelele sociale romanesti si cele straine, pe plan local si regional.
Vezi mai jos si raspunsurile date de Calin Fusu intr-o discutie online cu cititorii HotNews.ro, in care apreciaza ca din piata de publicitate online anul acesta circa 3 milioane de euro se vor duce spre retelele sociale
Asculta discutia din studioul HotNews.ro
Descarca fisierul audio in format MP3
Calin Fusu, in discutia din studioul HotNews.ro
In ultimele luni am inregistrat cifre bune pe vanzariDirectia de dezvoltare a BestJobs: business networking. Directia de dezvoltare a Neogen: comunitati localeAnul acesta vom putea sa recuperam pierderile din ultimii doi ani, care au fost de circa un milion de euro. Si nu pe economie ma bazez, ci pe maturizarea produselor Neogen. Reteaua sociala incepe sa-si gaseasca modelul de afaceri. BestJobs isi revine dupa panica din piata de recrutare de anul trecut. Pietele regionale incep sa contribuie la incasarile Neogen mai mult decat o faceau anii trecuti, in special BulgariaAnul asta va insemna aproape o dublare a incasarilor Neogen fata de anul trecut - 80%, cu mentinerea costurilor de anul trecutIn continuare BestJobs e mai mare ca Neogen ca incasari, dar se apropieUnul dintre motivele asteptarilor optimiste pentru anul in curs: O mai buna intelegere de catre agentii si clienti a ceea ce inseamna o retea social