Inmatricularile de autovehicule noi sub marcile Renault si Dacia in Germania au crescut cu 2,1% in primele doua luni ale anului, la 21.394 de unitati, grupul francez numarandu-se printre singurii trei constructori cu evolutie pozitiva pe o piata in declin cu 19,5%, la 376.035 de unitati. Cu exceptia Renault - Dacia, doar inmatricularile Nissan - Infiniti si Land Rover au inregistrat cresteri in primele doua luni, respectiv de 107%, la 11.560 de unitati, si de 10,9%, la 845 de unitati, potrivit datelor Oficiului de Inmatriculari Auto german KBA. Organizatia monitorizeaza inmatricularile masinilor produse de 33 de constructori.
In februarie, inmatricularile Dacia au scazut cu 22,9%, la 9.621 de autovehicule. Renault si Dacia au inregistrat o crestere de 39% in ianuarie, la 11.773 de unitati. Germania a devenit, in 2009, principala destinatie de export a Dacia, cu 84.708 unitati vandute, in urcare cu 231,3% fata de 2008 datorita programului de reinnoire a parcului auto derulat de guvernul german, care s-a tradus intr-un discount semnificativ pentru modelele marcii romanesti.
Inmatricularile de autovehicule noi sub marcile Renault si Dacia in Germania au crescut cu 2,1% in primele doua luni ale anului, la 21.394 de unitati, grupul francez numarandu-se printre singurii trei constructori cu evolutie pozitiva pe o piata in declin cu 19,5%, la 376.035 de unitati. Cu exceptia Renault - Dacia, doar inmatricularile Nissan - Infiniti si Land Rover au inregistrat cresteri in primele doua luni, respectiv de 107%, la 11.560 de unitati, si de 10,9%, la 845 de unitati, potrivit datelor Oficiului de Inmatriculari Auto german KBA. Organizatia monitorizeaza inmatricularile masinilor produse de 33 de constructori.
In februarie, inmatricularile Dacia au scazut cu 22,9%, la 9.621 de autovehicule. Renault si Dacia au inregistrat o crestere de 39% in ianuarie, la 11.773 d