Retailerul de electronice, electrocasnice şi IT&C Domo a anunţat deschiderea unui nou magazin în complexul comercial Băneasa Shopping City, pe locul pe care, până în urmă cu două luni s-a aflat o unitate Flanco World. Magazinul Domo din Băneasa Shopping City are o suprafaţă de 2.500 mp, împărţită pe două etaje. Noua unitate va oferi consumatorilor 15.000 de articole din peste 70 de branduri. „Suntem bucuroşi că strategia de optimizare şi restruc
Retailerul de electronice, electrocasnice şi IT&C Domo a anunţat deschiderea unui nou magazin în complexul comercial Băneasa Shopping City, pe locul pe care, până în urmă cu două luni s-a aflat o unitate Flanco World.
Magazinul Domo din Băneasa Shopping City are o suprafaţă de 2.500 mp, împărţită pe două etaje. Noua unitate va oferi consumatorilor 15.000 de articole din peste 70 de branduri.
„Suntem bucuroşi că strategia de optimizare şi restructurare pe care o aplicăm încă de anul trecut are deja rezultatele dorite, Domo rămânând singura reţea de retail din sector în continua expansiune, foarte aproape de obiectivul principal stabilit pentru anul 2010, să ajungem numarul unu pe piaţa din România. Cu deschiderea din Băneasa, am bifat încă o locaţie vizată de mult timp”, a declarat Lorand Szarvadi, CEO Domo Retail.
Domo Retail este unul din cei mai importanţi jucători din retailul specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, încheind anul 2009 cu o cifră de afaceri de 170 milioane de euro. Acesta deţine o reţea naţională formată din 134 magazinem 127 Domo şi 7 Technomarket, ce însumează aproape 80.000 de metri pătraţi şi peste 1.650 angajaţi.
Flanco International a anunţat că va reloca magazinul Flanco World din galeria comercială Feeria din Băneasa Shopping City în centrul comercial Sun Plaza din sudul Bucureştiului încă din luna ianuarie a acestui an, motivând că noua locaţie îi