Cu o experienţă şi o calificare internaţională vastă în domeniul hotelier, noul manager al hotelului REX din Mamaia, Abdur Rahim Khan, promite că în cei doi ani, cât va dura pentru început colaborarea, va creşte profitul unităţii, în ciuda actualelor condiţii economice dificile
După ce a rămas fără manager la sfârşitul lui 2009, începând cu luna ianuarie, de administrarea şi profitabilitatea hotelul se va ocupa unul dintre cei mai buni specialişti de pe piaţa de profil autohtonă şi internaţională, Abdur Rahim Khan.
Fost manager general al hotelului Iaki în perioada februarie 2007 - decembrie 2009, Abdur Rahim are în responsabilitate acum o afacere de trei milioane de euro, peste 50 de angajaţi în extrasezon şi 100 în plin sezon estival. „Lucrez de patru ani în România, înţeleg românii, cultura acestora, legile dar mai ales guvernanţii şi ştiu cum să aduc pe profit o afacere", ne-a declarat în primele rânduri ale descrierii sale, noul manager general al celui mai luxos hotel din Mamaia. La o simplă privire asupra CV-ului său, vedem că reprezentanţii conducerii hotelului au făcut cea mai bună alegere. În afara referinţelor şi a experienţei pe care a căpătat-o în America, Asia, Anglia, la baza deciziei conducerii de a-i oferi fotoliul de manager lui Abdur Rahim Khan a stat şi activitatea pe care acesta a desfăşurat-o timp de aproape trei ani la hotelul fotbalistului Gheorghe Hagi, Iaki. Acesta a reuşit în 2007 să crească gradul de ocupare al hotelului cu 12%, faţă de 2006, şi a profitului cu 38%. De asemenea, în 2008, an în care hotelul pe care îl administra era în renovare, managerul a reuşit să contribuie la creşterea gradului de ocupare cu 9% iar profitul cu 10%.
Experienţă internaţională de excepţie
Înainte de a ajunge manager general în România, Rahim Khan a fost între 2002 - 2004 project manager la Tamimi Global Catering în Arabia Saudită, R