Subsidiara din Romania a grupului francez de asigurari Groupama, al treilea jucator de pe piata romaneasca, a lansat o asigurare a locuintei cu extra acoperiri, ce permite clientilor sa aleaga intre mai multe tipuri de riscuri asigurate, compania tinteste sa vanda 120.000 de astfel de polite in vederea cresterii vanzarilor cu 50% pe segmentul property, au declarat oficialii companiei.
Noul produs, denumit "Asigurarea locuintei cu extra acoperiri", permite clientilor sa aleaga, ca tipuri de riscuri asigurate, protectia bunurilor, prejudicii provocate tertilor, protectia juridica, protectia persoanelor sau protectia vacantei.
Groupama vrea sa vanda pe parcursul acestui an 120.000 de astfel de polite pentru a putea creste vanzarile pe segmentul property (locuinte si bunuri n.r.) cu 50% in decursul lui 2010. Anul trecut, compania avea in portofoliu 80.000 de clienti care aveau o polita de asigurare a locuinte. Totodata, francezii asteapta o prima medie de 300-400 de lei pe acest gen de asigurare.
"Produsul este disponibil in mai multe variante comerciale, in functie de nevoile segmentelor vizate (Eco, Medium; Premium). Astfel, clientii isi pot asigura constructiile, dar si obiectele de valoare, bunurile, materialele de agrement, vacantele sau obiectele scolare ale elevilor", au precizat reprezentantii companiei.
In plus, asigurarea ofera, in functie de obtiunile clientului si protectie judiciara. "Punem la dispozitia unei persoane fizice, asiguram o mica suma menita unor eventuale cheltuieli de judecata", a declarat Marie Sarraute, director tehnic in cadrul companiei de asigurari.
Lansarea produsului vine ca raspuns la rezultatul unui studiu al asiguratorului, desfasurat in 2010, care a demonstrat ca romanii au nevoie de produse de asigurare a locuintei care sa acopere mai multe riscuri fie pentru familii fie pentru persoanele necasatorite.