Groupama, a treia companie din piata asigurarilor, controlata de grupul francez cu acelasi nume, si-a propus sa vanda anul acesta 120.000 de polite de asigurare de locuinta, cu 50% mai mult decat in 2008.
Compania a lansat ieri o noua polita care acopera atat asigurarea locuintei si a bunurilor din aceasta, cat si raspunderea civila a proprietarilor sau costurile legate de anularea unei vacante in cazul in care se intampla ceva cu locuinta.
"Ne asteptam la o prima medie de 300-400 de lei pe an pentru acest produs. Vom folosi toata forta de vanzari a Groupama, iar pana la sfarsitul primului semestru vom incepe si vanzarea online", a declarat Dragos Calin, directorul national de vanzari al Groupama, recrutat de francezi, dupa ce timp de cinci ani a fost director comercial al Generali Asigurari. Prima de asigurare pentru polita de locuinta depinde de suma asigurata, zona tarii, riscurile acoperite, numarul de membri ai familiei si varstele acestora, dar si de existenta unei fransize (partea din paguba suportata de asigurat).
De exemplu, in cazul unei polite care cuprinde asigurarea locuintei pentru 70.000 de euro (in Constanta), a bunurilor pentru 17.500 de euro, a raspunderii civile pentru 12.000 de euro, a accidentelor de persoane pentru 20.000 de euro, a decesului pentru 10.000 de euro, a cardurilor, documentelor si cheilor pentru 1.000 de euro si a gadinii pentru 4.000 de euro, prima anuala platita de client este de circa 202 euro pe an. "Vom extinde vanzarea online si pentru alte tipuri de produse, nu numai cele de locuinta, in masura in care acestea vor putea fi standardizate, pentru o vanzare mai usoara", mai spune Calin.
Groupama, companie creata in vara anului trecut prin fuziunea dintre Asiban si BT Asigurari si care recent a absorbit si societatea OTP Garancia Asigurari, a incheiat anul 2009 cu subscrieri totale de 887 mil. lei, in sc